Mindennapi életünk részévé váltak mára a reklámok, amelyek időnként elhitetik velünk, hogy a tökéletes boldogság titka a korpamentes samponban, a tejmentes tejben és az akciós termékek megvásárlásában rejlik.
A reklámok az érveken túl azonban gyakran az érzelmekre hatva dolgoznak.
Meggyőző ez? Hogyan hat ránk?
Többek között ezekre a kérdésekre adhat választ a Debreceni Egyetem ismeretterjesztő sorozatának következő előadása, amely a hagyományokhoz híven most is az intézmény falain kívül, szokatlan környezetben keresi a hiteles és tudományos választ.
Ahogyan a világunk változik, úgy a reklámstratégiák és az elméletek is folyamatosan bővülnek. A Science Caféban ezúttal Balázs Katalin, a Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék vezetője mutat be egy csokornyi érdekességet a reklámpszichológia területéről. Szó lesz – többek között – a klímaszorongásról, a szentimentális és trash humorról, valamint a szexualitás indokoltságáról a reklámokban.
Az előadás időpontja: 2023. május 3., szerda 17 óra
Helyszíne: Fórum Bevásárlóközpont Libri Könyvesbolt (Debrecen, Csapó u. 30.).
A Science Café Facebook oldala: https://www.facebook.com/sciencecafedebrecen
Sajtóközpont - BZs