TV kontra vlog

Hogyan lehet megélni csupán az internetből és a kreativitásból? Milyen lehetőségek vannak a hagyományos médiában? Kiderül a DEViK, azaz Debreceni Egyetemisták Vállalkozásfejlesztő Innovatív Közösségének márciusi találkozóján.

A tartalomipar, a kreatívipar az egyik leggyorsabban növekvő gazdasági ágazat, ahol a startup-szellemiség markánsan megjelenik, és számtalan lehetőség nyílik a szellemi teljesítmények üzleti hasznosítására. Milyen előnyökkel és hátrányokkal rendelkezik a tv, illetve az internet a médián belül? Kizárja-e egyik a másikat? Milyen lehetőségek rejlenek a médiában? Mi kell ahhoz, hogy az egyszemélyes médiából vállalkozást építs ki? Miért elengedhetetlen a médiamegjelenés a 21. században?

Ezekre a kérdésekre adnak választ a DEViK - Üzleti Innovációs Klub március 27-ei vendégei. A 18 órakor kezdődő klubtalálkozón a Médiacentrum Debrecen Kft. vezető munkatársai a hagyományos média vállalkozás oldaláról, Mikos Ákos főállású blogger pedig az egyszemélyes média szemszögéből beszél a témáról a Kazánházban.

A rendezvényen való részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött, melyet ide kattintva lehet megtenni. 

Az eseményről további információk ezen a linken érhetők el. 

Sajtóiroda-TB