Az élelmiszeripari cégeket segítik

Nemzetközi konferenciát szervez a Pharmapolis Innovatív Élelmiszeripari Klaszter a Debreceni Egyetemen. A kétnapos rendezvénnyel a vállalkozások nemzetközipiacra-lépését, üzletfejlesztését, márkaépítését szeretnék segíteni.

Vállalkozás- és brandépítés az élelmiszeriparban, induló nemzetközi piacépítés, hazai és nemzetközi innovációs forráslehetőségek – többek között ezekben a témákban hallhatnak előadásokat szeptember 26. és 27. között az "Innováció és nemzetköziesedés a hazai élelmiszeriparban" című konferencia résztvevői.

- A klaszter életében nagyon fontos a rendezvény megszervezése, tagjainkat, a vállalkozásokat kívánjuk segíteni a konferenciával. Az akkreditált klaszterek számára számos uniós forráslehetőség nyílt meg, így tudott pályázni és nyerni a Pharmapolis Innovatív Élelmiszeripari Klaszter is a professzionális klaszterszervezetek minőségi szolgáltatásnyújtásának felhívására, hogy megrendezhessük a tanácskozást – hangsúlyozta Jávor András, a klaszter elnöke a konferenciát beharangozó csütörtöki sajtótájékoztatón.

Polereczki Zsolt, a klaszter ügyvezetője kiemelte: a tanácskozáson neves szakemberek előadásait hallhatják az élelmiszeripari vállalkozások képviselői, hogy olyan hasznos tanácsokat, információkat kapjanak, amelyek segíti őket a márkaépítésben, a nemzetközi piacok felkutatásában és a forráslehetőségek, elsősorban az innovációt támogató források megszerzésében. 

Prokisch József, a klaszter innovációért felelős ügyvezetője kifejtette: a vállalkozások nemzetközi kapcsolatainak fejlesztésében nagy szerepe van a külföldi klaszterekkel történő együttműködésnek, jelenleg is számos cégnek segítenek a nemzetközi kapcsolatok kialakításában. A klaszter célja többek között az, hogy az egyetemi ötletek rövid időn belül termékké váljanak.

Az "Innováció és nemzetköziesedés a hazai élelmiszeriparban" című konferencia szeptember 26-tól- 27-ig tart a Debreceni Egyetem Mezőgazdaság-, Élelmiszertudományi és Környezetgazdálkodási Karának színháztermében.

Sajtóiroda