A pályázati kiírás célja: A Debreceni Egyetem alumni programjának célja, hogy összefogja a végzett hallgatókat és lehetőséget biztosítson a kapcsolattartásra a volt alma materükkel, illetve azon szűkebb diákközösséggel, akikkel együtt végezték tanulmányaikat, egy szakmai közösséghez tartoztak. Ennek megvalósítása érdekében a Debreceni Egyetem Fejlesztéséért Alapítvány pályázatot hirdet Alumni találkozó / konferencia / egyéb rendezvény szervezésére, amelyre 2018-ban kerül sor.
A pályázók köre: A pályázaton indulhat a Debreceni Egyetem bármely kara, intézete, szervezeti egysége vagy karai, intézetei közösen, valamint a Debreceni Egyetem jogelőd intézményeiben végzett öregdiákokat összefogó szervezet, alapítvány.
Támogatható tevékenységek köre: Alumni találkozó / konferencia / egyéb rendezvény szervezése a Debreceni Egyetemen vagy annak jogelőd intézményeiben végzett hallgatók, ott dolgozók részére.
A támogatás maximális összege: 200 000 Ft, melynek forrása az alumni tagok által a Debreceni Egyetem Fejlesztéséért Alapítványba befizetett adó 1%-os támogatás.
Pályázat formai elvárásai: A pályázatokat 1 db eredeti, a pályázó szervezeti egység / szervezet vezetője által aláírt példányban kell benyújtani, melynek az alábbiak a kötelező tartalmi elemei: • A pályázó kar / egység /szervezet neve, a vezető neve, kapcsolattartó neve, e-mail címe és telefonszáma. • A pályázó kar / egység /szervezet bemutatása max. 2 db A4-es oldalon. • A pályázat során megvalósítandó program részletes programtervezete, amelynek ki kell térnie a rendezvény célcsoportjára, helyszínére, időpontjára, a résztvevők várható létszámára, a rendezvény tervezett költségeire, a rendelkezésre álló önerő mértékére (tárgyi feltétel is lehet).
Az értékelésnél előnyt jelent: • Ha a pályázó korábban még sosem szervezett öregdiák / alumni találkozót. • A rendezvény költségvetésében saját erő is szerepel. • A találkozón külföldön élő alumni tagok is részt vesznek vagy konkrétan nekik szól a rendezvény.
Kizáró ok: Korábban elnyert pályázatról benyújtott jelentés nem felelt meg a követelményeknek.
Nyertes pályázat esetén a nyertes vállalja: A rendezvény meghívóján, plakátján a Debreceni Egyetem Alumni Közösség logójának megjelenítését, a résztvevők Alumni Közösségbe való regisztrálását. A Rendezvénykoordinációs és Alumni Központ a rendezvény megvalósításához maximális támogatást nyújt az esemény népszerűsítésében, kiemelten az Alumni Közösség honlapján és Facebook oldalán, ill. kör e-mail formájában tájékoztatja erről az Alumni Közösség minden tagját. A lezajlott programból beszámolót készítünk a DEja vu Magazinban.
A pályázat beadásának határideje: 2018. április 30. (hétfő) 12:00 (beérkezési határidő)
A pályázat beadásának módja: Személyesen vagy postai úton az alábbi címen: DE KC Rendezvénykoordinációs és Alumni Központ 4032 Debrecen, Egyetem tér 1. Postacím: 4002 Debrecen, Pf.: 400 Kérjük a borítékon feltüntetni az alábbi szöveget: „Pályázat alumni rendezvény szervezésére”.
A pályázattal kapcsolatos további információ: E-mail: alumni@unideb.hu Telefon: 52/512-900/58124, 58126
Debrecen, 2018. március 26.
Dr. Fülöp Zsolt sk. az Alapítvány Kuratóriumának elnöke