PÁLYÁZAT FELHÍVÁS ALUMNI RENDEZVÉNY SZERVEZÉSÉRE (2018)

A pályázati kiírás célja: A Debreceni Egyetem alumni programjának célja, hogy összefogja a végzett hallgatókat és lehetőséget biztosítson a kapcsolattartásra a volt alma materükkel, illetve azon szűkebb diákközösséggel, akikkel együtt végezték tanulmányaikat, egy szakmai közösséghez tartoztak. Ennek megvalósítása érdekében a Debreceni Egyetem Fejlesztéséért Alapítvány pályázatot hirdet Alumni találkozó / konferencia / egyéb rendezvény szervezésére, amelyre 2018-ban kerül sor.  

A pályázók köre:  A pályázaton indulhat a Debreceni Egyetem bármely kara, intézete, szervezeti egysége vagy karai, intézetei közösen, valamint a Debreceni Egyetem jogelőd intézményeiben végzett öregdiákokat összefogó szervezet, alapítvány. 

Támogatható tevékenységek köre:  Alumni találkozó / konferencia / egyéb rendezvény szervezése a Debreceni Egyetemen vagy annak jogelőd intézményeiben végzett hallgatók, ott dolgozók részére. 

A támogatás maximális összege: 200 000 Ft, melynek forrása az alumni tagok által a Debreceni Egyetem Fejlesztéséért Alapítványba befizetett adó 1%-os támogatás. 

Pályázat formai elvárásai:  A pályázatokat 1 db eredeti, a pályázó szervezeti egység / szervezet vezetője által aláírt példányban kell benyújtani, melynek az alábbiak a kötelező tartalmi elemei: • A pályázó kar / egység /szervezet neve, a vezető neve, kapcsolattartó neve, e-mail címe és telefonszáma.  • A pályázó kar / egység /szervezet bemutatása max. 2 db A4-es oldalon. • A pályázat során megvalósítandó program részletes programtervezete, amelynek ki kell térnie a rendezvény célcsoportjára, helyszínére, időpontjára, a résztvevők várható létszámára, a rendezvény tervezett költségeire, a rendelkezésre álló önerő mértékére (tárgyi feltétel is lehet). 

Az értékelésnél előnyt jelent: • Ha a pályázó korábban még sosem szervezett öregdiák / alumni találkozót. • A rendezvény költségvetésében saját erő is szerepel. • A találkozón külföldön élő alumni tagok is részt vesznek vagy konkrétan nekik szól a rendezvény. 

Kizáró ok: Korábban elnyert pályázatról benyújtott jelentés nem felelt meg a követelményeknek. 

Nyertes pályázat esetén a nyertes vállalja: A rendezvény meghívóján, plakátján a Debreceni Egyetem Alumni Közösség logójának megjelenítését, a résztvevők Alumni Közösségbe való regisztrálását.     A Rendezvénykoordinációs és Alumni Központ a rendezvény megvalósításához maximális támogatást nyújt az esemény népszerűsítésében, kiemelten az Alumni Közösség honlapján és Facebook oldalán, ill. kör e-mail formájában tájékoztatja erről az Alumni Közösség minden tagját. A lezajlott programból beszámolót készítünk a DEja vu Magazinban.   

A pályázat beadásának határideje:  2018. április 30. (hétfő) 12:00 (beérkezési határidő)  

A pályázat beadásának módja:   Személyesen vagy postai úton az alábbi címen:  DE KC Rendezvénykoordinációs és Alumni Központ 4032 Debrecen, Egyetem tér 1. Postacím: 4002 Debrecen, Pf.: 400   Kérjük a borítékon feltüntetni az alábbi szöveget:  „Pályázat alumni rendezvény szervezésére”.

A pályázattal kapcsolatos további információ: E-mail: alumni@unideb.hu Telefon: 52/512-900/58124, 58126


Debrecen, 2018. március 26. 


Dr. Fülöp Zsolt sk. az Alapítvány Kuratóriumának elnöke

Letölthető dokumentumok

Events